Far out - Fan vad ont det gör

Vaknade upp med smärta under knät och det kändes driekt att det
är den gamla skadan som går upp, haltade till jobbet...
så jävla typiskt nu när det kändes så bra i går, riktigt knäckande...
Ringde Otto ( vår sjukgymnast ) och fick tid på Fredag, det är tungt...
Var så trött efter gruvan och stupade i sängen, sov till halv 6. 
Annars under kvällen har det blivit lite av varje, rivit tre gamla avsnitt Laul
Calling,
beställt lite armband från afrika, skrivit ett CV och kollat
Elfsborg spela ut Götet...
Läskigt bra Elfsborg, Anders Svensson i särklass bästa balansspelaren i
allsvenskan, gamle räven Teddy helt prickfri som övriga backlinjen och
Bajrami matchens artist , den spelaren gillar jag skarpt...
Nu borde jag sova... jobba på euro i morgon, hur ska jag ta mig dit? jag vet
inte.... orkar inte tänka... ingen matlåda heller... fuck!

Far out .

Kommentarer
Postat av: tjex

klart du skulle lovorda taco svensson lite där ja ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback