Far out - Far out

Hemma på lunchen, gjorde jordens laddning med
spagetti och bacon, allt gick i magisk speed...
han kolla in ett av mina absoluta favorit klipp med..
det här är verkligen far far out...
Det finns ju bara inte... 7.20 in ...
- Vi vill att du ska vara en riktig medlem i bandet...
när det går upp för Rob att, fan, jag är den nya basisten
i Metallica...
man ryser.... man blir tvungen att dra av sig alla kläder,
slå på Sandman, spela luftbas och ba vråla!!

- Du fick oss att spela bättre... du fick bandet att låta
så mkt bättre...
- För att visa att vi är seriösa erbjuder vi dej en miljon
dollar... för att joina vårt band direkt..
- Det här är verklighet, det här är din framtid, med din
nya familj...
Det är för sjukt, jag älskar det...
Min absolut absolut största dröm...
MÅSTE SES!!


Kommentarer
Postat av: jerka

Göttisch:) Jag och en kompis (om planerna går som dom ska nu!) åker på en månads roadtrip i kaliforninen i juli, innan det är dags att sätta sig i skolbänken och bli seriös!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback