Far out - From here I can almost see the sea




Riktigt viktigt med ledigt i dag... så ryggen får lite vila och man får chansen liksom... 
Drog faktiskt en löptur på stranden runt lunch och kände mig som Starsky hela vägen,
måste skaffa sådana gigantiska antennhörlurar också...
lämnade två medelanden i sanden, bla ett förhandstips på Cl finalen... hehe!

Han med några timmar i brassen också, bra sol i dag, på vår baksida är
det ultimat att sitta i hörnet och grilla sig, helt vindstilla... 
Drog med Johan upp till träningen vid 17 och fick lite gräs under fötterna, kände
av knät så det blev bara lite kvadrat och medans de övriga körde träning
slog jag & Fille lite bollar... de va okey!
Dax att borsta tänderna strax och välja en film att somna in till...
just nu roar jag mig med att kolla Melodifestivalen - Marlena gick vidare
och det vore ju fasen annars... hon va bäst, den kanske har bra chans i
det stora hela.. AaaaaAaaaAaaAAaaaaAa... Hoppas!
Det bästa med Tisdagen 12/5 09 var att mina afrikanska armband dök
upp i ett brev... I like them!

Have a good one!








Kommentarer
Postat av: peja

å den gamla rullen! så vacker.!

Postat av: Sulan

Afrikansk armband? öferklass? Ja! gay? Ja! Tillverkad av svältande barn för att tillfredsställa dina behov? Absolut! Citat "hur fan kan du leva med dig själv?" :-D

2009-05-13 @ 18:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback