Far out - hot day in the sun


Alla dagar borde vara som i dag... så sjukt bra väder, det
ända jag gjort i dag är att halvsovit i brassen och snackat
massa goja med Jojje och Fejen...
Sulan har jag närmast i mitt öra en cirka 5 - 6 ggr under
en dag... Hamre tog man några ord med på förmiddagen
och Lejken fick man en intervju med efter serie premiär
segern över Stugsund...
Hamre, cow-level, finns det inte en sådan hemma i Vallstaby?  )
Fan vad jag saknar alla pojkarna, när Lejken sa att
det låg ett träningsställ och väntade på mig
kände man hur sjukt roligt det hade varit att få göra
premiär med grabbarna hemma...
Nu ska jag ägna kvällskvisten åt att städa lite och
hoppas på att Finland kan vinna hockeyn, då blir det
lite dollar in...

Far out -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback