Far out - keep it - later, later ...


Har rotat fram alla mina sex energie pikeér ... funderade ett tag på om jag
skulle sälja dom eller hur jag skulle göra men något säger mig att energie
om ett par år kommer att läggan ner sitt varumärke och dom som då har
sina ex kvar kommer kunna göra dollar haha... kunde bara
inte sälja... fan som man slet för dom, alla pengar man drog
in på golfen gick till pikeér... snyggt!
Om det nu är någon som ändå känner att dom är sugna så säljes dessa
för en miljon stycket... fast den lila går för två miljoner styck då det är
min favorit..
Den vita och gröna är dessutom från guld kollektionen..
Back in the days var dom heliga - det kanske kommer en tid.....
To be continued...

Kommentarer
Postat av: Sulan

Ingår en liten historia om varje t-shirt om hur mycket svett den innehåller, hur många intima ögonblick du haft tillsammans med dig själv i denna o.s.v.. isåfall vill jag att du betalar mig en miljon för att ta i skiten

2009-05-12 @ 19:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback