Far out - My side of the story

Ska upp om bara några timmar, cykla ut till Otto och kolla knät... hoppas
han kan säga vad som svider... ? 
Den här månaden får gärna gå som blixten, ska höra om jag kan få
semester en vecka till i början av juni också, men eftersom alla ska sluta
skolan så blir det nog svettigt i gruvan i guess...?
Skulle vilja hinna hälsa på syster och bror i stockholm innan man kommer
hem också.. får se vilken tid man får att dribbla med...?
I dag - jobb.. Gunnis bjöd på middag efteråt och vi kollade en period av
hockeyn med hennes son Simon. Sedan gick jag upp till mitt och ringde
först till mormor och sedan morsan, morsan hade skickat ner mina prylar så
dom kommer kanske på måndag - sweet.. sedan snackade vi lite om allt möjlig...
jag längtar mkt hem nu ...

Sleep tight folks...
Have a good one!

Passa på att lyssna på Hodges också - bättre än såhär blir det inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback