Far out -

...Jag gick in till stan runt halv tolv kanske och träffade på Ludde och
några av hans vänner...
...Vi gick till Robbans och det var riktigt bra där inne, i början var det
fullt så vi väntade utanför och snackade med en jäkligt skön vakt...
...han va soft och det stod ju klart en par drägg där som skulle in
och inte ville fatta... han visade iq! grymt!
...fräsht var det inne där, bra stämning...
...ska nog sticka dit på Lördag innan Gastons eller så och ta ett par
bägare..
...På Gasten var de också tryck, han bara dansa ett tag innan dem
stängde så efter tog vi ett par burgare och drog med Hanna och
Evelina hem till mig och lyssnade på musik...
...Tror att klockan hade blivit 5 efter att vi skjutsat hem dem till
Trönningen, så det va bara att dö i säng...
...Bra kväll, nyktert di aggresive... it's cool!
...Grattis till farsgubben, grattis till Djurgården och även en fjäder
till Gunnis som ställer upp för mig och ser efter så att ingen behöver
svälta på Timmermansgatan...
...Have a good one!
Far out .


Kommentarer
Postat av: peja

har du skickat iväg tjugan än? jag lovar han vill ha den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback