Far out - Knäck din egen säng


...Så ball som det va i går var det länge sedan jag hade... en jävla sjukt
bra kväll...
...Det va så att vi hade fest med gruvan och alla var bjudna!
...Hängde inne på firman pch drack glögg innan det var läge för att gå
till Beeowbee, smasha några käglor och välta en burgare...
... (Bowling har aldrig varit mitt ess i rocken haha) 
...Efteråt tryckte vi in oss alla elva i min etagevåning, lyssnade på musik
drack rom och det vart grymt stämning...
...00 stack dom rutinerade hem till fru, ungar och katt och dom som va
 sugen på stan dvs jag och Richard köade in oss till Hotellhelvetet... 
... Jag tyckte det va sjukt skoj och det kan nog ha varit en av dom
bättre omgångarna där inne sedan jag dök upp för strax två år sedan..
...Fyfan vad man saknar alla bröder hemmifrån när man har så lajbans
på ett dansgolv...
...Snart blir vi united igen...
Saknar er som sagt alla och A life without some insurance som man
säger när man vill va extra cool, och det vill man ju...
...Kanske borde man kliva upp ur sängen nu? eller kanske inte.....
jag ligger nog kvar och lyssnar på hoffmaestro, spelar poker, dricker
läsk och äter chips.... 
...Have a good one everybody N´remember to put all your eggs in one
basket...

Far out .


Kommentarer
Postat av: peja

A life without some insurance - du kan ju trygga dig på fem år, om du skulle spilla en kopp kaffe på den


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback