Far out - Born and Raised in Babylon


...Är det Fredag? Heck ye it is...
Man vaknar... börjar med att riva av 5-6 tta spår, my hood,
looking for gold, forever utd osv...
spela lite poker kanske... ?
...Joel åker visst till Canada på lördag morgon, dom hade
tydligen problem med grizzlybjäärn där...
kommer sakna dig bror... fast jag har (tro det eller ej) en
plan på gång.. you know it, aim higher... vi drar...
Ses till nyår... ladda för tacos, mas och las vegas...
...provade ringa john Balthi för att snacka lite film... hm!
dags för dagens första till min wingman Sulan nu...
...magiskt att man gör comeback i kväll med bilagan, jag
misstänker att jag dragit på mig ett mindre diskbråck,
sånt som händer...

Far out .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback