Far out - Cumpleaños feliz

...Jag är en usel bloggare, det är bara att krypa till x:et, men det
har sin helt naturliga förklaring... Har en hel
sjukt massa ideér om nytt utseende men då måste jag ha Ida till
hjälp eftersom jag är helt oduglig på den biten där man trixar med
koder och dyligt, motdraget är då att jag faktiskt är grym på att hitta
inspiration och look...
Jag har ju förstått nu att jag måste hypa till mig något enormt om
jag ska komma ikapp kändisarna och dessutom infria mitt nyårs-
löfte, dvs att få ligga med lady gaga! 
Alltså, när bloggen fått sig ett rejält slag i njuren och jag utlopp
för min kreativitet kommer jag gnugga hårdare här...
Så i väntan på bättre tider ligger jag kvar här, äter tacochips, dricker
läsk och fortsätter drömma....
...Iallafall jag blir jävligt glad av den här och the döders, prova och se! 
Cumpleaños feliz!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha de e la dax för mej att skriva ett inlägg i denna blogg eftersom den är "mycket fräck"!! :) håller me om att den behöver ett rejält lyft för att kunna konkurrera me bloggar som TOBIAS - Grymt Rolig Person.....då kanske du har en chans att få ligga me lady gaga, MEN ja tycker du ska va sjukt nöjd me att få ligga me en tjej som mej eftersom ja e typ hundratusen gånger hetare!! ;) ikväll e de paraaadiiisefinal!!!!!!

2010-02-02 @ 16:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback