Far out - Champions League - One love


Lyon - Madrid, awesome game, precis en sådan match jag vill se före jag
själv spelar en match, att bara sitta och älska Lisandro Lopez, även om
Bosse P tyckte att Toulalan va matchens gigant så ligger min polett på
Delgado, outstanding.
2-3 borta på San Siro och saken borde ju vara delikat inför retur hemma
i Manchester (bara tanken på att 7:an får komma hem, gåshud).
Jag lider dock lite med Milan för dom har spelare som jag håller riktigt
högt, Pato, Ronaldinho, Pippo och högerguden, dessutom smygälskar jag
Milan lite bakom stängda, hade inte hoppast på att United skulle få
möta dem första rundan men så blev det och då måste det bli som det
blev eftersom vi har Rooney.
6:an är livlinan varje Tisdag, så är det men snälla, kan någon lyfta ur hon
Elin, man vill inte höra det uppenbara ältas till leda, tycker även att
tröttkepsen Ola gjort sitt, kan inte 6:an göra som alla andra studior i
universum och ta in en gäst.
Hoppas inte Sevilla får för stora problem med CSKA nu bara, vill se dem
mot ett riktigt jävla bra motstånd så dem kan bevisa hur bra anfalls
fotboll dem kan spela hemma på Pizjuan, eftersom Sevilla utan tvekan
har den bredaste truppen i c.l så tror jag dem kan släppa loss rejält
mot ett topplag med en eller två avstängningar.
Nu räcker det.

Adios .

Kommentarer
Postat av: JB

Bredaste truppen i CL? STORT frågetecken brorsan! Krävs en förklaring!!!!

2010-02-17 @ 20:03:27
Postat av: Pelle

Förklaringen får bli att om vi säger att dem för enkelhetens skull ställer upp offensivt med Navas -Renato - Perotti och säg Negredo ensam så finns ju sjuka allternativ på bänken i Fabiano, Kanoute, romaric, Adriano och Capel. Det får nog anses som bästa offensiva bredden i Cl, enligt mig. vet du något lag som har det bättre ställt framåt?

Då nämnde jag ju då också att dem skulle ha en god chans mot tex Barcelona utan säg Messi och tex Iniesta eller Real som tex får spela sin retur mot Lyon utan MArcelo och Alonso, på Hemmaplan ska sägas!

2010-02-17 @ 20:53:33
Postat av: Pelle

...Jag skulle hundra ggr hellre ha Fabiano eller Kanoute än tex Berbatov, dom håller högre klass än tex Bojan och Pedro som barca har som 4-5 val, och dem är ju utan Henry nu med. Ok Chelsea har en del att leka med det ska sägas. will see ;)

2010-02-17 @ 20:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback