Far out -

...I sover, eftersom jag är uggla så gör jag annat, som att kolla
entourage, ge Antonia ett litet terapisnack, försöka förstå hur
man ska vinna på bomben (Villa-Bburn 6-4), också kollar jag
Robbie från Electric proms...
...I dag klubbade vi för Tanzania i augusti och jag är jävligt
lycklig över att det äntligen ska bli av... Ett minne för livet helt
klart och en grym utmaning...
...Det kan kanske bli Egypten också, om en - två veckor... För-
modligen inte...
Just det, såg ju Sherlock Holmes på bio... såklart var den bra,
den når högt, inte riktigt ända upp till bröderna grimm och Van-
Helsing men gott och väl The League och det är inte dåligt.. 
...Förövrigt ligger ju förväntningarna skyhigh på Wolfman, tror
den har potential att rubba min kärlek till old fairytale movies i 
grunderna... 
Kanske lägger mig och sover på soffan i natt... ibland kan det va
skönt... 
Till alla er som läst mina rader i natt, tillåt mig tro att jag är
Robbie för några sekunder...
Thank you so much, thank you for make me feel comfortable, 
god bless you -  once again - Sheers!

Far out .


Kommentarer
Postat av: peja

åh tanzania, vad är det för resa du planerat in? =)

Postat av: peja

jjjaaaaaooo!

2010-01-22 @ 08:11:36
URL: http://pejabratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback