Far out - A little less mössa


...Nu är det snart dags att slänga in handduken och
bege sig tillbaka till kusten och försöka styra upp sitt
liv en aning.
Lördagen var rolig, Onsdagen var också mysig..
Det känns nästan overkligt och lite som att dyka upp
i en helt annan värld...
Lika fantastiskt varje gång, hur det tidlösa modet med
mössa och huvtröja aldrig slår fel...
...jag menar vem kom på det?
...Det vidrigaste som finns är ju människor som helt
världsvant återvänder till den lilla staden som dom
vuxit upp i och spelar över till max, "Bollnäs vadå?
Nää jag har ju praktiskt taget vuxit upp i NY" 
Eh nä det har du inte, du har (Helt riktigt) lämnat för
att vidga men jobbar dock kvar på ica i Stockholm
eller varför inte bolaget i Halmstad...
...Man undrar ändå? vart kommer det från? mössorna
och luvtröjorna... varför?
Jag kommer nog aldrig dra på mig en shorta av
materialet tyg mera, mest för att jag gillar T-shirtar...
Jeansshortor är dock helt odödligt snygga absolut...
Det roliga är att man nästan skäms för att man bryr
sig några få % över att man inte går naken eller tar
mössan och huvan...
...En snubbe kom fram, sa att jag såg bra ut, tyckte
jag var fint klädd...
Jag blev lite fnissig och tänkte att vafan äre som
händer? killen körde alltså raka jeans av märket
tidlös, mössa och huvtröja...
...Plötsligt var man kung i linne, grå halsduk och
cardigan, coolt...
...Vi gjorde high-five och va lyckliga...
Men vart kommer det då från?
Det är ju bara att krypa till X-et och erkänna, det är
jävligt vågat att köra hood och pumas senaste på
skallen... helt klart!
Spelar ingen roll, inte ens Dylan, Doherty eller Örjan
Andersson för den delen skulle komma undan...
Ball till alla som kör, full ersättning...
...Jag är inte berest för 5 öre ännu, (jag ska bli) jag
har heller ingen bred modeknix förutom att jag alltid
kommer (25- whatever) köra paj för att det är så
jävla mycket snyggare än dun, folk måste bara lära
sig att alltid ha ett linne närmast skinnet... man fixar
det jag lovar... 
...Ett tips är möjigen att köra mer t-shirt och ehm..
..tja, bara hänga in luvan? kanske....
Eller så är jag helt lost, kanske borde alla bara skita
i restaurangen och dra till Usa och bli hjältar... ?
...Nu ska jag bara hylla Eklund och Hasse för
en jäkligt lajbans resa till Uppsala... Tx guys!
Have a good one.

Far out .


Kommentarer
Postat av: Ralf..Sanchez

New Jeersey.. stupid

2010-01-12 @ 18:29:49
Postat av: Casperellinor

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback