Far out - The lights will inspire you

...Thats it! 2-lax-9... adios!
Tänkte försöka pussla ihop ett inlägg om dagarna
hemma sedan den 23 men det blir för mycket ha-
fs.
Jag frågade precis farsan vad han skulle göra och
han svarade mig med lite trött röst...
-du frågade mig vad jag ska göra,
jo det ska jag berätta för dig, jag ska sätta mig och
ta en whiskey...
...Jag kanske ska ta mig en jävel jag med... ?
Undrar just vad Bollnäs city-lights inspirerar mig till?
...Det är lustigt hur man har längtat hem så mycket,
till allt och alla och ändå, precis när man ser kyrkan 
får någon slags obehaglig ångest över att tiden står 
så sjukt stilla.... 
...Jag har iallafall haft det så magiskt bra hemma... 
Tack alla, antar att man alltid kommer längta hem...

Far out .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback