Far out - Fyfan vad skönt att jag slipper bli 25

...Strax helg, snart sömn... jag ser fram emot i morgon... det kommer bli en riktigt bra Lördag. 
...Känslan är på riktigt, allt känns så bra... för mig i alla fall... 
...
Måndag - Fredag är verkligen en kedja kring min fot, men... en vecka kvar, som jag har pissat
blod för det här, snart... easy street, the big boat home ...  orka hela vägen Pär olav ... strax frihet.
Inception kommer förmodligen vara galet bra i morgon, Nolan har ju gjort det förut...
Far out .

Kommentarer
Postat av: Jakoblinda

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback