Far out - En dag tillbaka

...Sick söndag, Jag och Fejen gjorde det som jag älskar mest av allt i världen men nästan glömt bort hur det är, efter Englands blytorsk drog vi iväg i magiskt sommarväder mot Djursholm, stannade till och köpte glass och där, i en stor pappkartong, magiska kulor för 149 svenska griskultingar.. sedan stack vi genom grönområdet fram till konstgräsvallen och sköt straffar, fan jag blir nästan tårögd, rullade in några gräsrötter och kände mig som Higuain...
...kuskade vattenpromenaden hem och landade i renässansen 7 min före Argentina...
...I övrigt, mängder sol, drömelva (sjukt flax i går), Un' estate Italiana, Fejen uttnytjar min hunger till att göra en klassiker dvs först två korv på grillen, tacos från renässansen och snygg punkt med pizza från Deli, oh japp jag kommer strax bli lönnis....
...Just det, flaxade fram min gamla ipod och tankade i lite batteri och började lyssna, hittade massa gammal musik och så hittar jag den där låten med Nik & Jay och det blir lite vemodigt men samtidigt grymt bra minnen...
Jag saknar dej ofta Camilla, hoppas vi ses någon snart...
...om jag bara hade en dag kvar att leva hade jag också utan att tveka tagit en sista måltid på kroken och en nachotallrik haha.. jag ler ...

Kommentarer
Postat av: peja

å nik & jay! dom är så sjukt bra, å denna låten är så sjukt bra. dom går fortfarande varma ibland i högtalarna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback