Far out - The farmer


...I dag kan jag, efter 18 timmar nere i gruvan se mig i spegeln och säga att det va bra, vi alla va bra och jag kan säga att det gänget jag rullar med nu är helt magiska och man kan (precis som Tommy Svensson 94) nästan ta på stämningen.
Just de, nu har även Bonden börjat hänga här så nu får man snäppa upp sig, Bonden - legend inne på firman och våran dynamo på mittfältet nu när direktörns axel gått åt skogen... (Bonden på bild från firman tidigare i dag)
...Lördagen bjöd åter igen på ett stycke legendarisk historia, svepte några bägare på Malmen med Fejens syskon och sedan efter det kuskade vi med Sofie, Sara och den flygande tysken Cripple oak in till Grodan och svingade tuppluva, avslutade tidigt på morgonen efter en helt wacko weekend... den stora frågan efteråt, vann Johanna verkligen korvätartävlingen på efterfesten hemma hos Robinsonrobbans lökgäng? haha, löjligt. 
...Söndagen, sol, tacos och topptips från Renässansen...
Kvällen va också fin, jag och Sarah drack kaffe i några timmar, hon har precis flyttat upp från Halmstad och det va skoj att se henne igen... efteråt stack vi hem till Fejen som spelar FM som vanligt... allt är som det ska..
...Om exakt 4 timmar ska jag vara på kneget igen... you know how it is - you gotta make a livin!  
folks, peace in the valley.

Thanks for reading - Far out .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback