Far out - Eller nej vänta, det där är fan redan gjort

...Han med att göra en bacongryta (jag är nöjd med mitt verk) och två lådor nu när jag kom hem. Blev ett omänskligt 18timmarspass i går och tre timmar sussa på det så gör man den matten fattar man att icapåsarna under ögonen rymmer ett mindre julbord med skinka och gröt och lutfisk...
...har dåligt samvete för att det inte blivit träning på nästan 5 dagar så hemmagymmet blev extra vässat..
Hade gärna följt med Fejen och Jocke in till stan och satt sig men nu måste jag blunda... annars är det strax över.
..eftersom jag inte har någon kamera alls så i väntan på en bild eller så får jag klippa in en klassiker...
Det va fint väder den dagen, det var det faktiskt... you gotta make a livin!

Thanks for reading - have a good one!


Kommentarer
Postat av: peja

men mange schmiiidt edaaaah!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback