Far out - Det blir ingen dans? eller?

It's pretty boring does days, not much to talk about actually.
Men har man en blogg så måste man ju skriva, det är ju här man
ska visa för övriga världen att man inte är en lök utan någon som
helst ambitioner, att man lever och sparkar.
Och, efter som jag är en man med stora visioner och för den delen
magiska ambitioner duger det ju inte att sitta som ett spöke.
Allright, Joel stack till flickvännen i New Zealand and thats ok, you
know we love you brother, no matter, men för oss andra osaliga
andar rullar showen på.
Jag och Fejen letar tak för huvudet, Sulan och Andersson letar flickor
för natten och i övrigt är det ganska lugnt, ja, för alla längtar alltid
någon annanstans - där grästet växer grönare en här, jag håller med
Anders Wendin till ett hundra procent där, den låten är jävligt bra för-
övrigt. 
Annars vad kan jag mera berätta, nu har jag och Isabelle sett Wolf-
man, Scherlock holmes, Shutter Island, Avatar och i går Alice, jag har
faktiskt inte haft anledning till besvilkelse hittills, vi gillar bio, as easy
as pie.
Det va en liten kuslig känsla när Alan Rickmans röst kom ur den
blåa kattepillern, man gillar det ju absolut, nog, för att man vet att
han ska vara elak, Rickman alltså, fast inte är det, under(land)ligt.?
Nä nu är det fan nog, ät mycket gröt och fisk, hjälp gamlingar över
gatan, fred på jorden, och framför allt, ge era barn massa kärlek, 
man blir illamående när man ser ett litet barn, sovandes i en vagn 
med sin goseälg uppstickandes under filten samtidigt som man är 
tvungen att sälja sju stark till mamman som bara är ett barn hon
själv, den här världen är sjuk, den är inte för barn. 
Have a good one.


Kommentarer
Postat av: Gamle mannen



Jo du Persson det börjar med bio och slutar med? Isabelle mysigt namn!

Sedan undrar jag hur det går med S-holmen, hur långt är ni på G+.



/Pappsen

2010-03-05 @ 07:53:28
Postat av: Pelle

Haha för fan farsan.

Antar att det är högt i tak nu när bandyrävarna för en gångs skull kuskat sig längre än dom där från byn.

Haha, jag är free as a bird, flickvänner och sådant trams får andra sysla med.

Jag och Isabelle är bra vänner.

Ang sthlm så står vi med halva benet i globen, jag flyttar upp om några veckor, ska bara göra klart med lägenheten...

Så fort det är klart får du veta.

Jag ringer dej strax.

Persson.

2010-03-05 @ 19:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback