Far out -

Jag vet, jag vet jag vet... det är skralt med skrivande men vi har så jävla många läderkulor i luften så här års. Klart jag ska "schejpa" upp mig.
Väntar på att Eddie ska ringa och lysa grönt med lyan inne i stan så jag och Fay'n kan börja röja upp i dyn och se till så att Ribban ger tillbaka vad som en gång var vårt.
Nu gäller det att ge sig själv en käftsmäll och krypa ur bädden, försöka göra något som liknar föda och ta mig in till Balance innan gruvan.
Defilering mot legendlördag.
Adios.

"Och där ringer Eddie och jag har en jävligt fet lägenhet, i Vasastan som säkerhet satt jag säkert vet, att jag kommer att bli lycklig nu, eller vadå? eller vad tycker du?"
Sweet.


Kommentarer
Postat av: peja

jag har klippt mig, skaffat ett jobb å lite brösthår. flickvän och en garderob med mössor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback