Dödslistan

Jag älskar Magnus Betnér...

Så här kommer veckans dödslista med 5 feta as...


1. Jägarna

Alltså fyfan vilket pack!, Det är ju som Betner själv säger, Vad tror man när man stegar ut i skogen med bössan under armen och glad i hågen...

Att björnjäveln ska komma fram till en, lugnt och stilla och liksom poppa ur sig -Men fan Hej! sätten en kula i skallen på mig..

eller föresten, sikta på skrevet så kan ni jaga mig lite till sedan... Nä vafan, Björnar & vargar kanske också har ett litet intresserade av att faktiskt överleva!?

Och eftersom sverige nu är ett sådan underbart och fint land som ska gå i bräschen för andra så måste ju dumjägarna gå samman och kanske inse att man inte

kan skjuta tusen vargar när det bara finns tusen kvar... För då vill ju givetvis jungeljanne i Indien också jaga slut på alla gröna Orangutanger & blåa tigrar och då tar ju dom också slut...

( även om han då kanske är mera fair i sin fight eftersom han bara har pilbåge & klubba )
Alltså det är ju större chans att bli knäppt av en full latjolajban jägare på pass som tar en för älg än att ens se en björn...

2. Rix FM

Uhh vilket kräkmedel... Bara massa trams & flams och skit.. och musiken fyfan!! "Bäst musik just nu?" nej nej.. "Betala mest - Spelas mest", det är ju därför

äckel Gessle får sin jävla "händig man" spelade varje 10 minutare... ( som jag hatar den låten.. )

Och när det blir lokal-reklam vill man bara sjunka... Jag hoppas barnens hus brinner snarast... Och Da buzz....


3. Da Buzz

Fyyyy Faaaan! Vidrigare musik finns inte... Hur fan kan man släppa ny hit varje månad? Det är ju för helvete ett och samma spår som kärringjäveln

halsar ur sig... AAAjjMm Alliveee - Jag men inte mkt längre till hoppas jag... En bilolycka kommer sällan ensam hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback