Far out -

..En rättelse, burgarna kostade inte 30 utan helt sjuka 20 bagare som man bara la i en burk bredvid burgarsnubbarna, enligt mig - världsklass.
jag åt 4 stycken under mina 13 timmar nere i gruvan, fram åt 16 tiden somnade jag flera ggr och spolade fejset med isvatten några ggr för att hålla lågan...
Tog 3 minuter för mig att decka hemma och vaknade någon timme senare av att Fejen ringer och surrar om att det är i kväll det gäller och kör den där hiskeligt svåra "alla kommer vara där" övertalningen, vad fan skulle jag göra? började lyssna på Tough alliance (1981) och kände mer och mer att jag vet om att jag börjar firma 7 i morgon, jag vet om att det kommer göra ont, jag vet om att det kommer kosta, men musiken är så jävulens bra... fan!
...nu sitter jag här, två gingergroggar senare, Fejen är hos sin bror och enligt utsago dricker han whiskey och äter sina förbannade kladdkakor, jag kan inte lämna han i sticket...
...Och oss emellan, sova - det får andra göra...

Thanks for reading - have a good one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback