Far out - / din otrogne Pär olav


Californication är det enda jag vill bry mig i just nu, här ligger jag och romantiserar över hur jävla sjukt det vore att dra till LA, börja röka och få ligga med alla i hela världen.
Verkligheten ser något tristare ut för tillfället är jag rädd, fast nu listar du säkert ut att ett stort jävla MEN lurar runt hörnet och jajamensan, det ser ut som att jag och analytikern sticker till Italien och Alperna om några veckor och i slutet av Februari möjligen Thailand eller för hoppningsvis Västindien med Isabelle så det ljusnar gott folk, det ljusnar för sonen från Vallstaby.
Ska också nämna att nyårstrippen till Germanien blev ett stycke magiskt hitsoria och sensation levererade 100%. Tolvan blev mäktig med ett everybody-sit-down-moment innan nedräkning och bromance som inledning på 2lax11. Ingrosso körde sitt set direkt efter och alla olyckliga vart lyckliga och vi som redan va lyckliga vart ännu lyckligare, det är så det funkar.
Aja, i väntan på bättre tiden kommer jag fortsätta drömma om LA och surfarflickor som stoppar röda isglassar i munnen på mig utan att jag ens vet deras namn, ingen kommer åt mig, det är min karma, fast just nu vet jag mycket väl att det enda jag för stunden har gemensamt med mister Moody är skrivkrampen, fast bara för stunden, glöm aldrig det.

Far out .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback