Far out - Bara dom magiska prylarna


Jag har aldrig varit någon stor vän av planering och jag antar att i kväll inte är
den kväll då min kära mor någonstans ska hoppas på att miraklens tid ännu inte
flytt för gott och lämnat sonen från Vallstaby bortom all tänkbar räddning.
Mitt knytte får ändå ses som en högst spartansk fingervisning på vem fan jag
egentligen är.
Jag tänkte mig att dessa prylar skulle komma väl till pass...
Ett stycke träningsmadrass, en blå jävel som jag snodde från Lideltiden, den va 
ändå inte värd mer en ett par hundra spänn. 
..vidare ett par bandtofflor, slitna men alltid lika snabba. 
Tre par kallingar, vi har fri tillgång till tvättmaskin, lucky! 
Jag hörde av en polare som tidigare "gjort tid" på quinten och enligt egen utsago
berättat att döden och evigheten en dag bokat bord, armbrytning ska ha 
uppstått mellan dessa två och det sägs att tiden i samma stund sagt upp allt vad
ansvar heter och aldrig mera återvänt. 
..där av säsong 1-5 70's, 1-4 Californication, 1-2 prison break plus en femtio 
ytterligare av mina allra vassaste rullar. 
Om evigheten ändå skulle ha vägarna förbi antar jag att jag får ta fighten själv. 
Tror inte det blir så mycket mera skräp, klart att tandborsten åker med.
Nu finns det inte så mycket till väska att ta till så jag kör rakt av på en sån
"My big blue bag" från ikea, inget onödigt jidder.

...då så, jag har kysst mor adjö och kramat om far efter sedvanlig reprimand 
om att en hyvens karl alltid reder sig själv. 

Quinten... I'm all yours! 
Far out .    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback