En dag på jobbet.

Trecken.Ronaldo.Oba Oba.Martins.

Stolpade in +20 sen i dag till kneget... ( Hjälten heter Nicky som gav mig lift in till stan..  Löfte om Ett Maxmål var den ända övertygelse som behövdes ).
Chefen tog det ändå lugnt ( Man hade ju under Tisdagen ägnat två timmar åt att bygga en träningscykel till allas stora belåtenhet..) och jag & Helena fick veta att försäljningskursen blir av snart ... ( Har hört att Systemets kursgård i Skärgården är ganska så nice.. ( Chefen snackar mest om bastu & extremt billig alkohol ).
Dagen var lugn & jag åt min 25:te extra stora nachotalrik från Rooys på lika många dagar.. Same-old, same-old
Träffade den extremt söta flickan under fikarasten. ( Eftermiddagens fika blev pistagebulle med mandel... Jag ger den ++ i aftonbladet.  )
Hookane upp med Nicky & Björn efter kneget och vi stack till MAX & Wokken fick ut sin välförtjänta burgare... ( En sedvanlig löning/midnattspoker turnering inplanerades innan gossarna gav mig lift till Gymet!  ) 

Målet med all styrke träning.
1. Lår som Oba Oba Martins ( Så sjukt magiska kvastar den karln har... Inte speciellt konstigt att han skjuter & springer som en häst.)  
2. Kropp som Ronaldo. ( Christiano alltså. ) Bättre fotbollskropp går nog inte att få...

Lagom kuriosa; Har hittills satt 3 singel X på europa tipset ( AZ - Fen, Blackb - Leverk & Watf - Wigan ), Grus cup på lördag i Delsbo, Midnatts poker i kväll, Jag & Hamre har med 99% tickets till Metallica i juni ( Hoppsan ), Planerar lite på sikt en resa till Sydafrika... Thats all for now folks.

The shit;
1.
Gårdagens träning var korp.
2. Grabbarnas inställning till utgång ( Undantag Nicky ) var jätte korp... haha!

F. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback