Kom precis upp från källaren

Min källare är mkt creepy, Lite som Jame Gumbs källare i Lamen tystnar, förutom hålet då... 
just mycket nätburar & allmänt lortigt.. bara dödsmalarna som saknas..
Jag & brorsan letade upp lita ansiktsfärg från back in the days ( lumpentiden )
Efteråt kirrade Morsan kycklingwook & det var mkt sweet...
Efter käket Stack jag & Pax på handbollsderby & Arbrå vann rättvist över Hällbo... ( Bra match ) 
Arbrås målvakt var great succés & satte 5 Ass... läckert!  
När matchen var slut skulle jag haffa ett bilnummer... lugnt & säkert skulle jag plocka 095:an & precis
när blixten small till så dyker en kärrin upp från ingenstans och börjar
gasta om varför hit & dit att hon skulle vakta sin bil i natt & att hon praktiskt taget redan
ringt på polis... hoppsan tänkte jag, vad göra.. försökte lugnt förklara
att det bara är en tävling och att jag fan inte ens har rättighet att köra bil
men kärringen vägrade & gafflade på om ond bråd död!!!
Fan vad stressad tänkte jag & njöt av min nya triumf när kärringen slutligen
gav upp & stack med sin smutsbil.. .. YEAH!!
Lindh vs 50+ biatch 1-0 ( På övertid )


Nu blir det badkar & ipod ..
1. No cigar
2. Babylon
3. Holiday
4. Penguins and polarbears
5. Trumpets
6. Over my head
Thats my playlist...

image253
Fokus i blicken .....









Kommentarer
Postat av: Alba

095??? ett skämt eller.
Själv lessna man runt 400, gick fort när man busschaffis i Gävle må du tro. En partre nummer i stöten var inte ovanligt.Men du lär ju ska kunna komma förbi 100 innan tomten dyker upp...
Mooohhoooo haaaahhhhaaaaa

2007-11-08 @ 23:59:21
Postat av: Alba igen

förbi 100??? eller inte....
vissa blir aldrig riktigt 100!!!

2007-11-09 @ 00:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback