Farout - Sulan hoppade in

----

----
Om kristoffer hade en saltig mustars?, Ja det hade han...
---

----

Besök

Hamre kom i Onsdags, Han ska gå kurs i två veckor.
Sulan, Therese och Lina dök upp i Torsdags, dom skulle inte gå kurs i två veckor.
Så under helgen har Johan tagit det lugnt, glidit och softat, Spelade Eilert P och Lagade fantastisk
mat, Vi andra fyra druckit Amaretto, spelade kort, kollat Fight club och pausat på Brads kropp samt hittat snoppen i slutet, ( pausade på den också ) ,sprungit naken,
 stalkat i Tylösand, spelat fotbollsquiz och
lyssnat på musik.
Moon på Fredagen ( Drack äcklig lokal äppelciderSulan var Dödstrött & dansgolvet Halvspännande ) var 
rätt lugnt, inget mkt folk och vi gav upp i god tid.
Lördagmorgon hoppade man inte högt av glädje över att behöva dragga
sej själv till jobbet. Magiskt långsam dag. 
På kvällen blev det tacos ( Jag och Sulan kollade Norrk - Götet... ), några drinkar, massa kort och
sedan in till stan vid 11 snåret.
Efter att med gemensamma krafter dödat en box vitt på torget gick vi till morfars och sedan vidare till Mårtensson.
Kändes absolut som vi lyckades bra där inne, härjade runt på båda dansgolven och musiken var " very nice".
"Ah, Är du Tobias Grahn?? Seriöst..."  Nä jag jag är inte Tobias Grahn men jag lever på det
ett tag eftersom han är sjukt snygg hehe. ( Jag ska seriöst börja moona åt hemmapubliken om jag gör mål i fortsättningen... )
Storstilad avslutning med tre chees och en läsk på hemvägen i regnet. ( Mkt regn alltså )
I dag - Kinamat - Topptips - Sedan åkte gänget hemåt vid 15 tiden och jag tvättade mina skor och
stack till Örjans för att se Djurgården. Träffade David utanför och vi gick in på hans "viktig person biljetter", Fick riktigt bra
sikt från våra platser, Halmstad förlorade med 2-1, Anel som vanligt bäst på plan.
Hamre sover - Det borde jag också göra.
Roligaste helgen på länge. Kneg i morgon.
Farout.
---

---
Tackar tackar, Tjing Tjing!!!!   (   )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback