Far out - lite bitter, lite rikare

...så ringer Ludde och frågar om vi ska knega några timmar på
eftermiddagen och jag tänker ja vafan...
Jag upptäcker emellertid och inser att min inte så vansinnigt 
framgångsrika blogg allt som oftast inte innehåller så vidare
mycket substans eller för den delen material som får en läsare
att avboka frugan eller helt hoppa över söndagsfilmen (som för-
modligen är Bäck).
Det jävligaste jag vet när jag tar mig tid att läsa olika människors
bloggar måste vara när man blir indragen i den magiska världen
utav bullbak, jobb, Fredagsmys och i vilket stadie barnfostret beh-
agar vara i.
"v.12, fostret lär sig nu äta varmkorv och zappa mellan porr och
Söndagsfilmen som förmodligen är Bäck".
Det jag så förtvivlat nu inser är att jag själv kastar den största st-
enen i den minsta glashuset.
Det ända som händer i mitt liv är att jag jobbar på systembolaget
och att jag faktiskt skriver det i min logg, förlåt blogg, fantastiskt.
Jag vet, det är förjävligt men någostans lovar jag mig själv att ly-
fta mig och försöka att inte plita ner massa helt sagolik ointressa-
nt skit.
...Vi jobbade fyra timmar (jag vet jag skriver om jobb), vi slet på
bra.
Jag ska vara helt ärlig, jag gör allt för pengar, Söndagar ger bra
deg. Det är något speciellt med mig och cola, jag älskar att
romantisera över snälla saker, ofarliga saker.
Ett exempel är att när det gäller jobb och jag inte ätit så vet jag
att det kommer gå grus, räddningen kan vara att på tom mage
dricka en halv liter cola.
Man blir som en maskin och kan gå för ungefär tre timmar, helt
kickad blir man, glad och speedad.
Efter ca tre timmar kommer så dippen, man blir virrig, yr och
helt dåsig. Det är inte knark, det är cola.
fick kramp i magen och var tvungen att hukande traska över
till Verona och beställa en pizza med tomater på.
Söndagkväll, jag kollar animal planet och väntar på att I ska kom-
ma över och kolla Paradise hotel, förövrigt så var det trist som
fasen att andreas fick packa senast, han va en skön snubbe och
det va vemodigt men ändå en jäkligt snygg sorti när han önskade
alla lycka till och avslutade med orden - "jag säger som en gam-
mal vänn, pay-back is a bitch".

Far out .


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Paradise hotel, nu börjar man bli lite orolig

vad som det skall bli av dig yngling??????

2009-12-22 @ 08:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback