Far out -

Tillbaka i Halmstad, första dagen på jobbet efter semestern i dag...
Ganska skönt att jobba igen, inte lika kul att åka från alla man tycker om...
Sov lite i natt så jag siktar på minst 8 timmar denna gång.
Var ganska duktig i dag för när jag kom hem drog man iordning en korvstroganoff
med chili och den vart jäkligt god, jäkligt smidigt med boil in bag ris, efter käket
dog jag i soffan, helt underbart, slökollade på poker after dark, dom är helt sjuk
Daniel negreanu och phil Hellmut, vilka lirare....
Vidare ska man ( om man orkar upp ur den här sköna soffan ) ta tag i ett jätteberg
med disk, trimma skägget, duscha, städa, och hinna glo lite på Rögle - modo, hoppas
hinna in en snabbis på pokerstars också...
Nu blir det disk och lyssna på All On You - Ah vad bra den är... håller med dej Puppen min...
---


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback