Far out - Sj rules motherfuckers

...Vilken tröttkeps man är helt klart...
...Var så magiskt trött när jag kom till stationen i morse så
istället för att kasta mig ombord på x-2-lax till sthlm via 
Hässleholm så lyckades jag i nån slags bubbla borda vanliga
snubbeltåget mot Götet... kors! 
...Det började ganska risigt med då jag på morgonen skulle 
hämta en väska från vinden och då drog in två häftstift i 
trampdynan, jag menar att man kliver på ett är ju en sak 
men att dra in två, vafan är de? 
...I Götet var man ju inte vansinnigt taggad på att inhandla en 
ny resa men så lyckades jag hitta på en sjtant som va mer åt
gangsterhållet och även fast det var ny resa som gällde faktiskt
gav mig en biljett till sthlm helt for free... Tack Sjtanten! 
...Ska tillägga att kursen i Malmö i går var riktigt jävla skoj 
och att folket var riktigt softa och roliga... fasen vad skoj vi
hade.....
...Sthlm om två timmar alltså! 
Have a good one! 

Far out .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback