Far out - Mabye you've been brainwashed too?


...Every night we smash their Mercede...

First we run,and then we laugh till we cry...
...
Ja visst känns det så.. man vill ut och totalkvadda någons
merca... jag är ju snubben utan just körkort och en av dem
som inte anser att bilar har själ... ( bilar har för övrigt inte själ )
...nog om det... eftersom ankan just nu är G4s och flygrånet
(japp jag frågade våran G4 snubbe och nej det var tydligen
inte han
 - fan) så får man ju passa på att ge grabbarna välförtjänt
kredit...
Jag menar, jag kan gilla när buset lyckas med något coolt som man
annars bara ser på film och sedan kommer undan och kan leva la
dolce ever after...
precis som dom potatisodlarna i Brasilien tex, genialiskt... 
världsklass... 
...Kvart över nio i går dunkade vi 6 tappra oss ner på översta raden
på Sf (Vi va totalt 10 pers på bion), Kneget, eller knegets egna
idrottsförening rättare sagt sticker varje år åt oss en bioticket...
...Äntligen fick man se riktig film och eftersom vi alla (vilket alla borde)
 
anser att Quentin är lite utav en gud så blev det ju naturligtvis
stående ovation till Inglourious Basterds och Brads gestalt Aldo...
...När man ändå snackar Brad Pitts karaktärer, och karaktärer i största
allmänhet så ser vi ju här ovan min egna tolkning av Tyler Durden, i
och för sig i en lighttappning men givetvis iförd gummihandskar...
i låtsas världen är jag alltid Tyler... one fucking love!
...Filmen hade allt och hon Mélanie Laurent som spelar Shosanna var så
snygg så att man kunde avlida...
...Det blir 5 stolar av 5 möjliga... (de du Lejken och Jon, Orvar har talat)
...Annars börjar man känna sig rejält rutten efter ett lätt 13 timmarspass
i gruvan (Patrik bjöd på käk från donken, burgare och läsk - Topp), det
liksom svider i ögonen och kroppen känns som efter en helkväll i Tysons
plyschsoffa...
jag bryter för sömn...

Have a good one .
Far out .

Kommentarer
Postat av: emelie

du får svara vart du vill! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback