Far out - Fula skor


...Undrar om bolaget på riktigt betalar mig för den grad av
sysselsättning jag mäktat med i dag...
Tiden står så magiskt stilla, inte en pers i butiken pga av
någon slags snöstorm som bara dyker upp vind för våg...
Under eftermiddagen flöt jag omkring som en zombie och
försökte bedriva tiden... dricka saft, åka lite truck, lite fika
lite hänga med Linda i uppräkningen och snacka om folk,
jag och Linda läser kontaktanonser... Tydligen en 25 årig
taja som söker en 40 årig snubbe... oj oj, snacka om
helgardering, den mailboxen måste ju explodera...
...Sjukt taggad på spel i kväll... I kväll är det något stort
på gång...
...Tidigare i dag innan kneget röjde vi lite på vinden och
hittade en massa kläder från förut... testade och funderade
hur i helvete man kunde ta på sig något dyligt, detta medans
vi garvade så hjärtat hoppade ur...
Det värsta jag lyckades fiska fram var ett par vita Vagabond
med någon slags seglar tuch och förstärkt klack samt Levi's
506:er, ja, dom med magnifik passform...
Kul var det iallafall och jag tog en tur i min nya outfit till
Aladdin och köpte cola...
folk glodde vansinnigt och garvade... jag kände mig som
världens coolaste bohäm... det var fräckt!

Far out .

Kommentarer
Postat av: Dufvan

Fy fan av skön du är ! hahah

Postat av: peja

tar du bort den klarblåa mössan från den outfiten så skulle jag vilja påstå att det var riktigt fräckt!

2010-01-28 @ 08:43:41
URL: http://pejabratz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Komihåg att kolla posten idag!

2010-01-28 @ 11:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback