Far out - Stopp, hej, Hallå, jag ville bara säga....


Allright, någon måste kliva fram, det här är inte som det borde, det här är ta mej fan inte på riktigt, hajar du?
okey, kan folk sluta med -
1. Gifta sej innan 35, vad är det för jävla fel på er? det kommer ta slut om 2 år, precis som i högstadiet, minns du? patetiskt.
2. Skriva knäppgök galet menlösa facestatus, jag menar på riktigt? "jag hade det underbart på gotland", "tack för en underbar helg", "Jag älskar min hund".. vafan ge er, sluta förpesta min facebookvistelse, fuck off!
3. Okey alla gravida, sorry, men, det t-r-å-k-i-g-a-s-t-e som finns på hela jorden är att följa era 100 år mot förlossning (förlossning, euhh, äckligt ord), det finns ingen som tycker att det är spännande, alla som säger det ljuger, gravida magar är inte fint? eller? varför skriver man det? det finns ingen som tycker att en hårig ölgubbmage är snygg? det är ju samma skit?
4. "det ska bli så roligt att träffa alla" ... Nej det ska inte bli roligt att träffa alla, det ska bli magiskt att träffa 17%, resterande 83 vill man ju aldrig mera se, det va ju därför man packade knyttet, la pinnen på axeln och bestämde att nu får det vara bra... blås mig till Bermuda!
5. Den här är nog så viktig och knyter an till no.2. Det är inte synd om dej på facebook, det är fullt möjligt att det är synd om dej i verkligheten men då borde du söka hjälp, mängder med hjälp. Jag fattade det som att man skulle ha en sida för att lägga upp lite bilder från någon ball resa eller kunna skriva ett mejl till någon avlägsen polaren som strandat på andra sidan jordklotet. Istället ryktes man rakt in i bekräftelsens förlovade helvete, uuhhh, inte ett öga tort, jo MITT era idioter, och snälla för helvets jävlar..... sluta skriva grattis när någon fyller år.

Gött med lite salt i alla öppna sår, ta för er, there's plenty.
Far out - have a good one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback