Far out - har du tagit mina röda skor?

..."Här vare hårda tag, här vare friska tag"...
Nej fyfan så skitigt jag mår nu...
spydde som en liten gris i natt och det blir alltid samma visa, fosterställning och man ligger där på dassgolvet och vill att döden ska ske snabbt.
Trodde att det va safe i morse så med lite morska takter kuskade jag in och skulle möta Johan vid hötorget så ambassadbesöket kunde bli av, det va lite på linan kändes det som så jag helgarderade upp och drog med tre icakassar just in case.
När vi kom fram så hade tydligen Tanzanias ambassad behagat flytta ut till Solna eller så?. Johan hade tight med tid så precis när han stack vidare till jobbet kände jag att det här kan nog hitta på och barka åt helvete ändå, allt snurrade och med feber som en gud halkade jag in på en mindre gata och han precis lite snyggt in i en port och få fram två påsar och sedan rock n roll... haha fan folk som gick förbi kollade raskt och fick lite mer bråttom till vart dem nu skulle och där stod jag på huk... 
Satt som en påtänd hela vägen hem till Mörby, tog upp två säten i fosterposition givetvis och rullade med ögonvitorna, fyfan... 
...Renässansläge nu och Fejen sover, film och läsk i kväll va? 
.. Sarah, bara inte jag smittat ner dig nu... Du kommer få en sjukt bra resa till Island blaze, sweet .. 
Skulle vara soft att komma iväg över en helg ner till Halmstad, lite måndagsklubba, lite Fiesta, lite Tylösand.
...siktar på att komma till Gävle och kramas lite med dig Sulan gubben, saknar dig min wingman! 
.. Fejen hur blir det med Åreweekenden? börja analysera... 
Massa skor men inte så många skolådor...
I kväll ska jag pynta in resan till Afrika och Kilimanjaro, Fyfan så fett det kommer bli... 
Poker nu. 
Thanks for reading - have a good one . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback