Far out -

...Pär Olva Lindh, död 05.45 29/5 2010 - Återuppståndelse 21.26 (cirka nu).
Jag vet inte riktigt men närmare döden än just denna morgonen har jag nog aldrig varit.
minns inte riktigt hur jag tog mig hemifrån och till gruvan? vi stack till Söder och svingade några bägare på jojo med 3-iple och hans gubbar. Sedan skulle vi kuska in till stan och härja men la ner i tid och stack hem och fick två timmars sömn innan döden inträffade som jag nyss snackade om.
...Nu har jag ändå sovit några h men ligger ändå inne med en magisk huvudvärk, men gnälla över sånt skit får andra göra..... Så ringer Fejen och vi är på gång igen, fan vad kul vi ska fixa i kväll.
Here comes the vain again....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback