Far out - Here comes the vain


...Fan så tung dag i dag, knega är inget för mig, thats is, ändå kör man, all in, 6 dagar i veckan, ja, vafan ska jag göra då? you know how it is, you gotta make a livin.. roligt att man just nu är mer eller mindre tvingad att försaka fotbollen som är det roligaste man vet för att i stället sitta och förklara för alla imbisilla fån som inte fattar hur man använder ett chip på sitt betalkort eller som tycker att det är fint att snacka vin, och vill imponera med vin, jag fattar det inte, jag kan inte förstå det, för mig är det obegripligt hur man kan vara intresserad av att dricka? jag dricker för att bli full, det är min anledning, jag skiter i alla människor i världens intresse för vin och öl, det är för mig en gåta hur det kan vara en stor del av ens liv, och ändå står jag mitt upp i skiten, work is shit, thats for sure...
...Den här bilden är från i går, hemma hos brorsan i Ulvsunda, vi grillade kött, majs och lite svamp, skönt att få vara människa för en stund igen.
...kom hem vid 1 och fick någon timmes sömn, vaknade upp helt apatisk efter att ha haft en sådan fight med sin egen arm som somnat under kroppen, somnade om och kom 40 min sent till gruvan.
...Jag vill inte vara bitter, det är fan inte jag och alla vet om det.
I morgon är det Söndag och easy street, ingen kan komma åt en, jag och blomman är bulletproof..

Thanks for reading - have a good one

Kommentarer
Postat av: peja

solstorpsvägen ftw!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback