Far out - Even if it's going wrong


Man ligger på i hundra nittio does days, har bara några dagar kvar nu i överklassidyllen Danderyd innan Ribban kickar mig och blomman in till storstaden på allvar, Faykin till Söders höjder och mig till Sigtunagatan inne i Vasan, och även fast det är det som vi båda gått och väntat på så har Soltorpet satt sina spår helt klart, det har absolut bjudits på några oförglömliga glansdagar och en liten touch av vemod så klart, tack Deli för allt.  
Försöker lägga pusslet riktigt och få alla bitar i ramen och det ser fan i mej ut som om det går i lås, Phille bluedriver kör mina prylar i morgon fast jag hänger nog kvar kontraktstiden ut i Mörby.
Annars rullar allt på i en jäkligt skön anda, nere i gruvan kan man ta på stämningen så det är med stor sorg i hjärtat som Jali snake kastar in den blå handduken nu till helgen, lägger pinnen på axeln och styr kosan mot Åre och nordligare breddgrader, nästa år kommer jag med dej gosse.
Det lutar åt en champagnefest för snake på lördag och på söndan kuskar nog jag och phille-blue in på Royal och kör en turnering.
Måndagen kör Seja vinprovning och efter den blir det till att kasta sig i droskan in till stan och se matchen med pojkarna.
Mycket hand i hand nu och det är bra när det är hektiskt så man slipper tänka, hoppas att jag och Halvarsonen kan knyta ihop nyårsplanen också, vi lurar på att sticka till Düsseldorf och fira in två-lax-elva i espirit arena med 30 tusen andra idioter och sensation white, jag hoppas den grisen kryper in och är det någon som vill hoppa på tåget så är det bara till att hojta, det kommer ju så klart bli helt jävla kaos.
nix, någon timmes sömn nu så är man med i matchen i morgon.
Have a good one.
Be nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback