Far out - Lilla lady

..allright allright så här läget, om man ska komma upp på sadeln igen kan man inte gå runt hela dagarna och lyssna på porcelain även fast det också kan vara jävligt skönt absolut.
...Nix det håller aldrig länge så är läget, det är bara att börja repa en ny platta och nu är det fan i mej Adams Ray som håller hov.
Svart, vitt och allt däremellan tycker jag nog är bättre än Vilja bli och ge mig en vecka så är det här albumet lika sönderlyssnat som en mamma är för en elvaåring.
Svart, Gryningspyromanen och jack in the box tycker jag speciellt mycket om men det bästa är helt lätt Lilla lady, så jävla fantastisk och jag tror jag lyssnat på den jag vet inte hur många gånger i rad.
...Fan jag vill också göra musik, det är bara att lyfta på plommonstopet och inse att han är en säker jävel den där Adams ray.
...Nix, nu måste jag kasta mig på tåget som går in till stan och hinna in till balance för att ge min klena gossekropp lite träning, mina två blåställsbröder Jake the snake och Phille the blue driver kommer över senare och glor Milanoderbyt efter det lutar det åt Cafe Opera - Pass på!  
Far out -

Hon hade drömmar om status och flärd
Men hon blev slav för sitt eget begär
Hon vet inte vad hon känner för
Lågan slocknar utan tändstickor
Du är bäst nu men du var bättre förr
.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback