Dödslistan No.2

4. Listor
Det här är fan sinnessjukt... Alla jävla Aplistor överallt, Jag hatar dem verkligen som pesten... vad har folk
för fel?
"Har du pussat någon över 25?" ... "Har du nån gång varit kär på riktigt" ... Asså va ärehär? 
Vad sjukt ointressant... Vem i helvete bryr sig? vill man inte att ens blogg ska vara spännande och intressant
läsning? Jo det vill man... Men sätt ihop en listjävel med laddning i då... vänta.... jag provar....

 Har du nån gång?
1. Dödat ett barn? [   ]
2. Knäckt en valnöt med fittan? [   ]
3. kletat in dej med jordnötssmör, gjort en lista och tänkt, vad jävla grå jag är? [   ]

Kom igen nu då... ANTA UTMANINGEN!!  Skriv att du kopierade från jävulen för det är ju de du tänker...
Aha.. jag är smaklös? Ja men vafan du vill ju ha en intressant blogg?
tänk om det faktiskt är någon som slaktat ett barn då... Ja men då har du ju 500 läsare direkt...
Vem fan är intresserad av om du har ätit pankakor den senaste halvtimmen... Förövrigt min stora hat favorit..
"Har du ätit pankakor den senaste halvtimmen?" Jag spyr!!!
Och nu tänker du, ja men du sitter ju själv här och gör en töntig dödslista... Ja just de, Helt rätt AIR HEAD!! Men min lista tar upp viktiga saker som utrotning av djur & Valnötter... din tar bara upp skit.. right?

5 Tedrickarna
Ständigt... Man blir så trött! Alltså sluta drick te.. Eller drick te, dra till stranden på sommaren och kasta frisbee... Fyll en Isbag med Iste och svalka efter en halv timme...
Men sluta krypa upp under en filt i höstmörkret...
SLUTA MYSA TILL DET med te & filt!!
-Ja men te är ju nyttigt? Nä det är inte nyttigt, du kommer bli en tjockis som med allt annat om du bara sitter under din jävla filt och myser...


http://www.youtube.com/watch?v=YMn2lLfebAs

image312
Sinnes bra!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vaknat på fel sida eller? :)

Postat av: Lovisa

Haha, nu gjorde du ju själv en lista! Gullpucko!!!

2007-12-07 @ 12:43:04
Postat av: Pelle

Lovisa... du är la inget airhead hoppas jag .. ;)

2007-12-07 @ 18:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback