Farout


image352

är det strax julafton ....
Jag vet med säkerhet en sak... Det här måste fasen bli min sista julafton hemma på mkt länge..
Jag hör till dem som inte tycker att julafton är rolig..
Jag älskar självklart min familj och tycker det är roligt att träffas men
inte under julafton .. Det är krystat & drygt..
Jag vill träffas & göra saker..
Typ träffa farsan & gå på fotboll..
Eller träffa syrran & driva omkring i sthlm en helg..
Brorsan & jag gör alltid saker tillsammans...
Det är iof nice att komma hem till morsan...
där är det lugnt...
Träffa storebror & hans familj är också härligt..
Julafton är till för familjer som har barn mellan 3-7 År ...
Finns ju inte en 8-åring i dag som tror på tomten ...
Mina 6-7 nästkommande julaftonar ska tillbringas i Thailand eller
något annat sweet land!
Det jag känner av julen just nu är att den ligger helt fel för alla mina planer & att det
bara är en massa stress...

Jag ser fram emot juldan, träffa Sulan & manana manana...
& Nyår! Fifan brorsan...


Chill Winstoon! - £#'-


Kommentarer
Postat av: Storebror

Ja det var tamejfan sista gången du får nå julgröt hos mig!!!! ;)

2007-12-25 @ 17:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback