Deep down inside I feel to scream


image105


Det vart en magisk kväll...

Inledningen med Creeping Death när alla bara vrålar Die Die Die la ribban direkt...
Naturligtvis hittade vi längst fram i mitten alldeles framför scenen så trycket var sjukt... Det går inte att komma ifrån att Fade to black - One & Master of pupets är det bästa jag någonsin sett & hört live... Allsången på The unforgiven - Nothing else matters var sanslöst beautiful och alla 5000 längst fram hängde över varandra och jag älskade verkligen dem stunderna under kvällen.... Fast som sagt, Fade to black - sjukt, sjukt.... sjukt!!
Vi var så nära att man nästan fick Kirks hårlockar i ansiktet... Vilken jävla man... Om jag fick välja en person som jag skulle vilja vara skulle det inte vara svårt... KIRK i Metallica... Så magiskt snygg som han var på scenen... Tighta svarta jeans - Vilken jävla GUD.. Av allt det man har sett av metallica känns det som att han är den som skiter i allt och bara softar och bara vet att han är bäst i världen... Jag älskar Metallica!! 
Trujillos bas show var fan inte att leka med... att spela i jägarvila under nästan hela spelningen & bara ösa & spotta ut adrenalin som han gör är fan grymt... även om jag hade gett mycket för att se Newstedt i metallica ( som man tyvär aldrig mera kommer få ) så fattar man ju varför dom valde ut just Robert.... Det blev inte mycket sämre av att jag lyckades ( bland 30 andra dårar ) greppa ett av hans plecktrum som han skickade ut i publikhavet i slutet... jag bara blundade och sträckte upp näven och så bara låg det i handen ... en snubbe ville ge mej 500 direkt men jag bara garvade och skakade på huvet... det gjorde han också,... haha!

Aaah vilket sjuk spelning... precis så jävla bra som jag hade förväntat mig.. Och faktiskt bättre... !!
Övervägde att ta kamera men röjandet slog betydligt högre så det blev några halvdassiga mobilbilder.., men vafan...

Running,
I know were your
Hiding,
You will be
Dying,
One thousand deaths
Running,
I know were your
Hiding,
You will be
Dying,
One thousand deaths
Searching,
Seek and Destroy
Searching,
Seek and Destroy
Searching,
Seek and Destroy
Searching,
Seek and Destroy ....


  
       
           















 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback