Men hjälp

Fan vad synd det är om mej...

Lördagar ser man ju fram imot... Jag vill fan inte sitta hemma med en jättefot och ha det drygt!

Jättesuck.nu

Iof så blir det helt klart bättre... Jag kan nästan gå! Yeah!
Får bita i det sura... Sitta hemma och lira poker och lyssna på flipsyde...
Kanske sticker över till Anders och glor på film om han inte hittar någon att kröka med...
Eller så kanske man lägger sig i badet...?
Eller så kanske man surfar ut en sväng ändå även fast foten är paj... ?
Jag tänker alltid att "Fan det kan vara skönt att bara vara hemma och softa och glo på film en helg också" men fan, det är inte skit spännande... Om man inte är ett gäng alltså... Men denna helgen är alla verkligen väck!
äh vafan sluta grina...
I morgon gittar man ju så klart till stranden om det är snyggt väder...
I dag spelade jag & Steken bort nästan 6000...
Många fiskar som var ute och ville åt allt som rörde sig...
Efter kneg ( Enbart kassa... Yeah.nu ) poker ( 6000- ) pizza på Hg ( Banan curry ) gav vi Hedde & K-berg lift ut till en grillskiva... Det är la i stora drag det som hänt.....
Nu jävlar ska jag nöta sit-ups..

Now I'm home alone smokin' cigarettes waitin' by the phone
Sweet Virgina blue skies
early mornin' sunrise
I can see your spirit
dancin' next to mine

I know that you'll never be the same again
We can just roll on
down this road my friend
I know that you'll never
be just never be alone
I know that you'll be there
when I will say goodbye.....







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback