Nothing is real but pain now

Största missen kom då vi skulle med tåget efter spelningen igår.. Det blev ju rush och för att vinna tid bestämde vi oss för att i stället för att köa som vanligt folk försöka oss på en klättring över ett två meter högt järnstängsel med tillhörande vassa piggar på toppen ... Det gick strålande, ända tills jag stod på toppen av staketet och bara skulle skjuta lite fart med foten.. ( mot av en av piggarna... dumjävel!! ) det gick snyggt ända tills mina Taylor svek mig ( inte fan kunde jag veta att sulan var så tunn ) och piggen gick rakt igenom sulan och tyvär genom min fot också... Jävulen vad ont det gjorde... vi hade ju dock täskigt med time så vi sprang till station och väl där var det bara att konstatera att det gått igenom alldeles vid lilltån och förmodligen träffat en närv... för just nu ser min fot ut som om den tillhörde en av grabbarna i "hills have eyes"....
Vaknade och kunde inte röra foten eller gå så jag och farsan drog till sjukan & röntkade och tog stelkramp + att man åkte på en antibiotikakur på 10 dagar... najs! ( kryckor på det också )
Nu kan jag bara ligga och läsa nya KING hehe... manana mananan!! Fast rätt pissigt då det var tänkt att det skulle bli röj i morgon ... inställt pga att mina Chuck taylor svek mig... ( japp, jag är en idiot som försökte klättra över ett två meter högt staket med sylar högst upp... ) Fast när jag tänker på Metallicas slingor så skiter jag i det... det var det värt...

Eftersom jag är så sjukt cool & Häftig bifogar jag en bild på förädarna...
Observera blodet... coolt!

     

Kommentarer
Postat av: johan

men det var det värt \o/
DIE

2007-07-17 @ 20:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback