Skadad

Trist att ha ont... I det här fallet är baksidan helt bra, men nu har foten inte riktigt blivit bra ännu... Men min Antibiotika är slut & det är skönt för nu kommer man få tillbaka Spetsen i kroppen igen... Det kom dock olägligt för jag har inte kunnat tagit ett löpsteg på nästan två veckor... Och det känndes i går på första träningen...
Efter kneget käkade jag med farsan & vi funderade om vi skulle åka och kolla när vi spelade träningsmatch mot Alfta i kväll, men istället drog vi upp till åsen & kollade Giffarnas träning.. regnade strilade ned över oss men vi satt ändå där på läktaren & njöt av den gröna planen.... ( Helt sjuka ideal för fotboll var det... Absolut ingen sol, svalt, Ytterst lite regn.. För det ska regna lite om man ska lira.. och mycket syre i luften... underbart!  i dem förhållandena kan man prestera riktigt bra...)

Nu ska jag fila mina fötter från massa hudavlagringar... Äckligt!! ;)


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Du är så gay;)

2007-07-24 @ 12:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback