Snyggt

Nu har nästan alla bollnäsbor en varsin platta Sofiero eller kung hemma... Grattis era j*la luffare...
Vilken stress i dag på kneget, Jag slet verkligen arslet av mig men tyckte ändå inte att jag han allt som man hade velat hinna inför i morgon ...
( Om man ska ha en oöppnad låda, säg Corona, Så tar man ju så klart bort dem öppnade överst så man kommer åt.. Men sedan då?? Vafan man ställer väll tillbaka lådorna då seda? vilken skit cred man får för att man försöker göra det snyggt..   ) Nä istället ser det sönderbombat ut..

F
arsan ringde från Söderstadion mitt i matchen och han var exalterad... Han och Öjvind såg matchen och Peter Andersson hade just gett bajen ledningen på nick...
Fan jag skulle tagit ledigt och åkt ner med farsgubben & hälsat på syrran...
Vilken svett det kommer bli Tors - Fre - Lör på firman... Hjälp!
Kan någon kirra luftsystemet så man slipper se äcklig ut när man sitter i kassan... =/

Fuck Danthe!

F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback