Hot Fuss

image70



Ska bli skönt att sticka till Sthlm i morgon... Hoppas på biljetter, annars blir det in till stan, svinga en kall & kolla matchen där...
Jag älskar verkligen varje sekund av det väder som är nu... Sol på dagarna & sedan hängmatta efter kneget i skuggan vid 19 tiden... ( Med lite afterwork Ginger... )

Sthlm i morgon... ( skulle va snyggt med match?, Ge Rosenberg chansen nu... )
Måste försöka hinna hem till 12 på Torsdag & kneget...!?
Fredag blir det roadtrip efter gruvan ner till Jönköping
för att hämta hem den förlorade sonen Kanon.
Förhoppningar finns också om en bägare nere i Köping och
kolla in city.
Hem sedan på lördag till Lirten/Sandbergs Skiva & det ska bli skitroligt...
Utgång på hemmais & sedan klurar man på en "Efterpoker" hemma hos steken runt 3-4 blecket, kanske
med en 5-6 inbjudna fiskar/hajar...
Söndag lovade jag vist farsan att ställa upp som aquaboy... ( Fan om jag orkar de? )

Morsans väninna vann 8 millar i går...
Fan vilken feeling...
( Morsan hade berättat att hennes son dog när han bara var 12
år gammal och det nuddade en riktigt mkt... jag tyckte så synd om henne, så vinner hon 8 fioler och jag 
kände direkt att jag blev glad...  pengar ersätter så klart inget liv men
det var kul att just hon fick dem... )

+
* Otroligt mkt skoj denna vecka...
* Hängmatta..
* passionsfrukt..
* Sommarn är på plats..
* Oremo till PSV ( sjukt )

-
*
Avstängd i två veckor från fotbollen..
* Sträckning i baksidan av låret på gårdagens träning..
* punka på bajken.. ( fuck )
* Disk..

Nu blire vurre & spagetti för mig...

Manana manana...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback