Jag menar jag kan inte änns planera en dag frammåt

Rusade två varv runt vågen och det kändes riktigt bra efter det att jag stretchat igenom kroppen...
diska lite nu... intresseklubben antecknar! sedan äre sängdax...

I kväll delar vi ut + till;

* Månadens KING
* Det parti med 14 st Virgin Ooze som jag kom över på jobbet i eftermiddag ( dem ska sitta som en snöboll på lördag )
* Mysisar.... Ahh!! Manana manana....
* The eagles - Hotel California ( mest lyssnade i kväll )

Och - går i kväll till;

* Speedway... allvarligt, kan man inte bara skrota sporten... Det känns inte så lajbans när en 17 åring blir förlamad från midjan och neråt och nu senast i kväll en snubbe som ligger med svåra skallskador och i kåma... hm!!?


On a dark desert highway, cool wind in my hair
Warm smell of colitas, rising up through the air...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback