I'm back on my feet without a hint of bitterness

image55


S

å jag var verkligen ledig i dag... Skönt att slippa måndagar, dem går verkligen dödligt långsamt.. 
Vad gjorde jag då...
Jag vaknade 8 & ringde Chefen så klart... Så sköna besked jag fick... det var nästan för bra...
Sedan då... drack lite ginger till frukost & spelade poker, slökollade på tv & lyssnade på Bubba Xxx & Akon... Jag är fanimej för slö för att göra någonting när jag är ledig..
La mig slutligen & somnade i badkaret....
Steken väckte mig & Vi drog till Max & välte en burgare...
Kul att vara ledig när det ska pissa ner...
Vi stack till Jysk & köpte krafs till stekens lägenhet & sedan var bara sekunder från att köpa en Lcd på giganten...
Nu borde jag städa min toalett som är så sjukt äcklig...
I stället lyssnar jag på deliverance & pratar med Anja...
Jag måste ta tag i det nu & göra det.... ( Städa toan, Jag kanske borde vara lycklig nu... snook )
Oh! Ey! Oh! Ey Oh!
Vi gör det hela dan, varje dag...

Älska Evisu ( Jag vill till Japan )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback