Pissigt spel

Efter matchen i går var det så klart en down fealing som infan sig... Kände inte för någonting... Torsk med 2-3 & riktigt pissigt spel... Fick bara spela 30 & ända trösten var väll att man satte första för säsongen fram till 1-1 & vi var på gång igen ... Då bjuder vi på två snabba & matchen var sabbad...
Efteråt stack jag till stan & käkade grillat med hela familjen, mormor & morfar & Idas familj...
Kände absolut inte för att gå ut men eftersom Hamre var hemma så drog jag & johan ut & spånade. svepte en bägare cola med citron... Det var faktiskt riktigt skoj för det var en hel del folk & massa kändisar...

I dag var det lojt... Vid tre drog jag, brorsan, farsgubben & Micke till Gävle & kollade Bajen... Johan avgjorde för GIF som vann med 1-0... ( Undrar hur länge det blir Gävle för Ormeo?... grymt! )
Nu är jag slut... ska göra käk & softa... Kanske ta en promenad eller sticka till Larsson & chilla... ?
En kärlek...
Fred... Ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback