Svin

image54


S
kulle jag vara ett svin?
-Nej för fan jag har bilen på Arlanda... haha!
Jag ringer helt sonika upp min högra näve Sulan för ett expert utlåtande...
som ju givetvis detta påhopp kräver... )
Sunken på Linan!
-Ja fyfan ingen tvekan.
-Okey Sulan! om jag är svinet så är du Tuppjävlen bakom mitt öra, ( ah! det ska va en räv jag vet.. ) Mohaaa!!


Jag är givetvis inget svin... Jag är snäll!!..
Det är nog bra att instämma med the killers... (  I know how it goes... )
I have not done that much.
Help me out,
Yeah, You know you got to help me out
Yeah, oh don't you put me on the back burner
You know you got to help me out, yeah



 


Kommentarer
Postat av: Pathy

Mr Piggy? ;)

2007-05-13 @ 23:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback